duminică, 9 iulie 2017

New year resolution


Vocea Umană


Spuneam anul trecut că restul poveștii vreau să îl aud și mâine.
Nu știu cât de mult mă credeam, dar am ajuns să-l aud și mâine și poimâine până când l-am tranformat în povestea noastră.

Pe atunci îți vorbeam cu ochii deschiși despre visurile mele
Acum îmi dau seama că ele s-au realizat cu tine de mână
Că s-au împlinit prin entuziasm împărtășit
prin sclipiri de moment
prin curaj și încurajări
prin blândețuri și tandrețuri
prin lacrimi de dor și extaz de revedere
prin planuri bine puse la punct.

Se spune că listele ajută. Facem?
În primul rând, să conduci până la mine, iar eu să nu închid un ochi fiindcă "să fiu mereu în umbra ta"
să pregătesc cortul și sa fiu pregătită de toamna la mare
de vara la munte
de muzicuță, foc de tabără, stele și prieteni.
Apoi să ne rezervăm toate nopțile pentru noi
Să mă învelești de griji, de răceala ploilor ce or să vină
Să îți dezvelesc diminețile și să le pun la păstrat, să ne înfruptăm din ele în zilele negre.
Să continuăm cu pisici în bradul de Crăciun
și cu luminițele din instalație făr' de care mi-e mai întuneric să trăiesc
iar lumânările să le păstrăm pentru totdeauna.
Iar Moșu cu barbă veșnic albă nu va veni de nu vei scrie scrisori
și vei promite că nu vei ghici ce cadou ți-a luat.
Iar Anul Nou va încununa anul pe care ni l-am pus în piept ca cel mai distins dintre premii
îl vom lumina cu artificii pe cel care vine, îl vom îndulci cu prăjituri de casă făcute de mine și gustări încercate de tine.
Apoi vom folosi sania până aproape de primăvară
când o vom da pe mărțișoare și lăcrămioarele mele.
Zambilele și lalelele vor scoate la iveală bujorii de pe chipul meu,
Iar tu nu vei avea liniște până când nu vom scoate și bicicletele de la hibernat.
Mă voi adapta, dar te vei revanșa cu cele mai frumoase fotografii în lanul de maci.
Sau în cel de sânziene
sau în floarea-soarelui.
Dar va veni iarăși timpul să ne facem încă o listă, pe care să o respectăm încă un an.
De aceea mă voi potoli, îmi vei cuprinde fața în mâini și-mi vei șopti:
"Am terminat de condus. Mă mut la tine-n brațe!" 







0 comentarii:

Trimiteți un comentariu