sâmbătă, 30 iulie 2016

Me before you or Us after us



...dacă te-aș fi cunoscut pe tine acum? 
După ce deja ne-am fi întâlnit înainte...am fi rămas?



Acum aș fi candidata perfectă, nu-i așa? Nici prea mitocană, nici prea interpretă de filosofii spuse la ore târzii și indecente.
Aș fi multe acum.
Dar spune-mi, tu cum ai fi?


...

Mă tem că ai rămas cu gândul la țări străine.
E aproape paradoxal felul ăsta al tău.

Mă tem că nevoia mea sensibilă de a visa cu ochii deschiși nu este compatibilă cu starea ta de neștiință.

Spune-mi, ai fi acum mai știutor?
Ai râde acum mai puțin  și te-ai încrunta un pic mai mult?
Nu de alta dar ridurile spun nopți nedormite, gânduri tocite și frânturi de p(ă)asare.

Nu știi de ce spun asta. Aproape că nici eu.

Dar ce contează?
Tu întotdeauna ai fost linia paralelă
iar eu vedeam doar cum te aproprii și cum te distanțezi...

  Nu te deranja
"Mâine îmi crește altă inimă"



(But after all, bad habits die hard)





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu